top of page
חיפוש

טיסה בשמי הארץ - למי מתאימה האטרקציה הזאת?

במידה ואתם מחפשים אחר אטרקציה ייחודית, בין אם עבור מתנת יום הולדת למישהו מיוחד או דייט רומנטי עם בן או בת הזוג שלכם – טיסה בשמי הארץ היא רעיון מצוין. מה כוללת טיסה בשמי הארץ? מתי שווה לבחור בה? למי היא תתאים? כל הפרטים על האטרקציה הזו במאמר שלפניכם.


טייס ליום אחד
טייס ליום אחד

מהי טיסה בשמי הארץ?

טיסה בשמי הארץ היא חווית טיסה שאורכת בין 30 דקות ל-60 דקות, המתבצעת במסלול מרהיב בשמי הארץ, ויכולה להתרחש בשעות הבוקר המוקדמות או בכל שעה אחרת שתרצו. הטיסה יכולה לצאת משדה התעופה בחיפה, והיא בדרך כלל מתבצעת על מטוס קל.


אילו סוגים של טיסה בשמי הארץ ניתן למצוא?

אז הרעיון נשמע לכם בול – והייתם רוצים לדעת איך אפשר להפוך את החוויה לתפורה במיוחד עבורכם ועבור מי שאתם רוצים לשמח? הנה מגוון סוגי טיסות בשמי הארץ שניתן למצוא:


טיסה רומנטית

הדייט האולטימטיבי שיהיה לכם קשה להתעלות עליו – טיסה רומנטית בשמי הארץ. רק שניכם, מוטסים על ידי טייס מקצועי, נהנים מנופים מדהימים, אולי עם בקבוק יין טוב והרבה חיבוקים. טיסה רומנטית כזו יכולה להיות המקום המושלם להציע בו נישואין – סתם שתדעו.

טיסת יום הולדת

טיסת יום הולדת היא המתנה המושלמת לחוגג או חוגגת שאוהבים אדרנלין, נופים מרהיבים ונקודת מבט ייחודית על הארץ. תוכלו לצרף צלם מקצועי ולהנציח את החוויה לנצח, או ליהנות מתיעוד המטוס במצלמה מובנית בתוך המטוס. מה שלא תבחרו, זוהי מתנה מרגשת ומיוחדת, שלחלוטין מרעננת יותר מעוד ארוחה במסעדה כמו שאתם עושים כל שנה.

טייס ליום אחד

לאלו מאיתנו שחולמים בגדול – ההזדמנות להעניק למישהו להיות טייס ליום אחד היא חד פעמית ומדהימה. במסגרת חווית טייס ליום אחד, תקבלו ליווי והדרכה על ידי טייס מקצועי, ואפילו תוכלו לרשום את שעות הטיסה עבור חישוב השעות הנדרשות להוצאת רישיון טייס פרטי.


לסיכום

אם אתם מחפשים חוויה מיוחדת, מלאה באדרנלין שתהיה בלתי נשכחת עבורכם ועבור הפרטנרים שלכם – טיסה בשמי הארץ היא פתרון מושלם, שמשלבת בתוכה אטרקציה ייחודית ושוברת שגרה, חוויה מגבשת ומהריבה, מרגשת ומגניבה. הזמינו טיסה בשמי הארץ דרך חברת א.מ תעופה ותקבלו חוויה של פעם בחיים.



טיסה בשמי הארץ
טיסה בשמי הארץ

3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page