top of page
חיפוש

טיסה בשמי הארץ לילדים (טיסת חוויה)

יש משהו קסום ברעיון של לעוף בשמיים, ובמיוחד עבור ילדים!


תחושת החופש, ההתרגשות בלהיות באוויר, והנופים עוצרי הנשימה מלמעלה יוצרים חוויה בלתי נשכחת, בין אם זה חלום להיות טייס או פשוט רצון לראות את העולם מנקודת מבט אחרת.


טיסה בשמי הארץ לילדים (טיסת חוויה) היא הרפתקה מרגשת לילדים, ואנו בחברת "א.מ תעופה" נשמח להעניק לכם את החוויה המושלמת הזו!



טיסה בשמי ארץ נוף


איך זה עובד?


טיסה בשמי הארץ היא טיסה שאתם מזמינים מראש על מטוס קל שיוצא משדה התעופה בחיפה, ואותה תוכלו להעניק במתנה לילד שחוגג יום הולדת או כל אירוע אחר!הנוף הציורי והמיוחד של חיפה מעניק לנו המון אתרים מרהיבים שאותם ניתן לראות מלמעלה, עם שילוב מדהים בין הירוק של היערות, הכחול של הים והאלמנטים מעשה ידי אדם המאפיינים את העיר המיוחדת הזו.שדה התעופה של חיפה הוא פחות עמוס משדות אחרים, וזה מאפשר לכם ליהנות מזמן טיסה מקסימלי ומשמיים שקטים במיוחד. טיסת בשמי הארץ לילדים היא ללא ספק בחירה מנצחת, והיא מהווה הרפתקה שתיחקק בזכרונותיהם כאירוע מרגש ועוצמתי!


מדוע לטוס דווקא איתנו?


מעבר להכשרות טייסים מקצועיים, אנחנו בחברת א.מ תעופה מתמחים גם בשירותי טיסות לאירועים מיוחדים, ביניהם הצעות נישואין, טיסות יום הולדת, חווית "טייס ליום אחד", ועוד.מעבר לשירות המקצועי והצוות האמין אנו מקפידים על בטיחות ברמה הגבוהה ביותר, ומבטיחים לכם טיסה בשמי הארץ שהיא פשוט חוויה בלתי נשכחת!הגשמת חלומות היא אחת המטרות העיקריות שלנו בעת הקמת החברה, ואנו מקפידים לעשות זאת בצורה המדויקת ביותר עבור כל לקוח בכל פעם מחדש.


יתרונות טיסת חוויה בשמי הארץ


נקודת מבט אחרת: כשאנו טסים ורואים את הארץ שלנו מהשמים, אנחנו מקבלים פרספקטיבה חדשה ומרגשת!מהמרכזים העירוניים, דרך הים והרי הכרמל ועד לגני הבהאיים, כל אלמנט מעניק לנו היבט אחר ביופיה של ישראל ומאפשר לנו לראות אותה בצורה אחרת ומיוחדת. חוויה היסטורית ותרבותית: ישראל היא ארץ מלאת היסטוריה ותרבות, וטיסת חוויה מספקת דרך ייחודית עבור ילדים להכיר את המורשת העשירה הזו. הנוף האווירי מאפשר לראות אתרים ארכיאולוגיים, ציוני דרך דתיים ומונומנטים היסטוריים בשלמותם, מה שמעורר אצל כל ילד חשק לדעת, ללמוד ולהכיר אותם יותר.הרפתקה מלאת דימיון: טיסה בשמי ישראל מציעה חוויה הרפתקנית ומרגשת, וזה מתעצם במיוחד עבור ילדים! תחושת החופש וההתרגשות שמגיעה עם הטיסה מעצימה את החוויה הכוללת ויוצרת זיכרונות מתמשכים ובלתי נשכחים עבור הילד\ה.


חוויה שאין שניה לה


למרות שקשה להפתיע את הילדים בימינו, טיסה בשמי הארץ ללא ספק תביא עמה את האפקט הרצוי.כשתפתיעו את הילדים שלכם עם הרפתקת טיסה מרגשת, אין ספק שהם ישמחו ויתרגשו לקראתה, ולא ימהרו לשכוח אותה גם שנים רבות לאחר שהיא תתרחש! 



מטוס קל בשמי הארץ

3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page