top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תOmri Simon

איך בוחרים "טייס ליום אחד?"

כל אחד יכול להיות טייס ליום אחד. אם חלמתם להטיס מטוס בשמי הארץ ולנווט אותו בעזרת מערכת קשר מתקדמת, כדאי שתדעו שזה אפשרי. לא מעט חברות תעופה פרטיות מציעות חוויות לימוד של טייס ליום אחד בשמי ישראל. השאלה במי לבחור היא לא רק שלכם. האם נכון לבחור טייס ליום אחד חיפה או שצריך לחפש דווקא מישהו מאזור אחר לעומת מקום מגוריכם?


איך זה עובד - טייס ליום אחד בשמי ישראל


אם תמיד חלמתם להטיס מטוס בשמי ישראל ולאחוז בהגה המנווט את המטוס, יש לכם את ההזדמנות ואולי עוד החופשה הזו זה יקרה. כדי לטוס עליכם להגיע לשדה התעופה ולקבל הדרכה לטיסה ממדריך אישי צמוד, הוא יסביר לכם בקצרה על מבנה המטוס ועל אופן ההנעה וההטסה. לאחר ההדרכה, אתם יכולים לצאת לדרך ופשוט, לטוס בשמי הארץ. אתם עולים למטוס יחד עם המדריך הטייס, אלא שהפעם אתם מתיישבים על כיסא הטייס והוא יושב לצידכם. יחד אתם תבדקו את כל המערכות ותוודאו שהכל מוכן. לחוויה הזו קוראים "טייס ליום אחד בשמי ישראל".



איך בוחרים טייס ליום אחד חיפה?


אז לא, אין סיבה לבחור דווקא טייס מהעיר בה אתם נמצאים ומתגוררים. אם אתם גרים בטבריה, אתם ממש לא צריכים לחפש מנחת מטוסים בטבריה, אתם בהחלט יכולים לפנות לחיפה הסמוכה... למען האמת, הבחירה צריכה להתמקד דווקא במקצועיות ובטיחות המנחת ואנשי הצוות. כולנו יודעים כי הטסת מטוס היא לא משחק ילדים וכדי להטיס מטוס חשוב לשמור על נהלי הבטיחות, חפשו חברה המקפידה על כללי הבטיחות מבלי להתפשר בנושא.


את שיקולי המחיר, הסמיכות לאזור מגוריכם או למלון בו אתם נמצאים, השאירו להמשך הבדיקות, אב ל הדבר הראשון עליו אסור לוותר הוא ההקפדה על הבטיחות. לאחר שווידאתם שמדובר בחברה מקצועית, אתם יכולים לבדוק את המחיר, את הסמיכות ואת כל הדברים שחשובים לכם. לא תמיד כדאי להסתכל על המחיר, במיוחד כשיש מחיר זול שמתברר כיקר בסופו של דבר..




9 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page