top of page
חיפוש

טייס ליום אחד - חוות דעת

ישנם אנשים רבים המעוניינים ללמוד להטיס מטוס קל ובשנים האחרונות, הדבר הפך למקובל, יותר ויותר. חברות רבות, מציעות קורס טייס מקוצר מאוד ומזמינות אתכם להיות טייס ליום אחד.


לגעת בשמיים


קורס טייס מקוצר מאפשר לכם לחוות טיסה בשיעור הראשון. אתם עולים למטוס קל, יחד עם מדריך טיסה מקצועי, מקבלים הסבר מקיף על המטוס והדרך לתפעל אותו בכל שלבי הטיסה לרבות, המראה ונחיתה. לאחר ההסבר ולאחר שמדריך הטיסה ווידא שהבנתם את מה שהסביר, תצאו לדרך ותחוו את התחושה המדהימה, כיצד זה להטיס מטוס.



טייס ליום אחד חוות דעת


שוחחנו עם מספר אנשים שחוו איך זה להיות טייס ליום אחד והם סיפרו את הדברים הבאים: המדריך היה שירותי מאוד ומסביר פנים, הוא נתן הסבר מקיף וסבלני ביותר. הטיסה ארכה כ- 40 דקות והחוויה הייתה עצומה. הטיסה צולמה לכל אורכה וזו תישאר מזכרת נהדרת לכל החיים למרות, שיש מצב שארצה לעשות זאת שוב בעתיד.


טיסה ליום אחד, חוות דעת נוספת: המדריך היה מקצועי להפליא ונחמד. ההסבר היה מפורט וברור וקשה היה להאמין, כמה מהר ניתן להבין את הדברים וליישם אותם. מדובר באחת החוויות הגדולות שניתן לחוות במהלך החיים. חבל שהטיסה לא הייתה ארוכה יותר, דבר שהבנתי שיכולתי לבקש מראש.


מה לומדים הלכה למעשה


שיעור הטיס – טייס ליום אחד, כולל הסבר מקיף על ההגאים והשליטה של הטייס במטוס. תהליך הלמידה מתבצע גם במהלכה של הטיסה, כשהמדריך יושב לצדכם, מסביר, מכוון ומוודא שהטיסה מתנהלת כפי שצריך. בטרם עולים למטוס, מתקיים תדריך קצר אודות העקרונות הבסיסיים של התעופה, תיאור מהלך הטיסה והמערכות השונות במטוס, אותן יש לתפעל. מיד לאחר מכן, תמצאו את עצמכם בתוך הקוקפיט, לוחצים, מנווטים ומטיסים את המטוס.


א.מ תעופה טיסות חוויה
א.מ תעופה טיסות חוויה


7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page