top of page
מטוס ססנה מעל שדות ירוקים

טיסת יום הולדת

מטוס ססנה על המסלול לפני המראה_Cessna 172_

פרטי החבילה:

החגיגה מתחילה

אם חיפשתם רעיונות ליום הולדת לגבר בן 40 או מתנה לבן זוג שהיא ייחודית ומפתיעה במיוחד-טיסה בשמי הארץ בהחלט המתנה האולטימטיבית! המפגש יתחיל בתדריך טיסה בו החוגג\ת יקבלו רקע כללי על אופן הטסת המטוס ועל מסלול הטיסה וכמובן עם הכניסה למטוס החוגג\ת יישבו בקדמת תא הטייס ויזכו לחוות את תחושת ההטסה יחד עם הטייס.

*מלבד החוגג\ת ניתן לצרף חברים\משפחה לטיסה  (עד 2 אנשים)

הזמן עכשיו

אפשרויות לשדרוג החבילה:

* ניתן לצרף צלם מקצועי במידה והטיסה מיועדת לחוגג\ת בר\בת מצווה.
** ניתן לתעד את המטוס במצלמה מובנית בתוך המטוס (תוספת תשלום).

חשוב לדעת:

הטיסה יוצאת משדה התעופה חיפה

הטיסה מתבצעת על מטוס קל מסוג "ססנה C-172"

* הטיסה אינה מקנה כל רישיון חוקי להטסת מטוס ומשמשת כטיסת היכרות בלבד.

* חובה להצטייד בתעודות מזהות עבור כל אדם הנכנס לשדה התעופה

** משיקולי בטיחות, במידה ומזג האוויר לא יאפשר את הטיסה - הטיסה תדחה.

לעיתים ניתן להודיע על דחיית הטיסה יום מראש ולעיתים מזג האוויר משתנה באופן קיצוני דקות ספורות לפני הטיסה ועל כן היא נדחית.

למה שווה לקחת טייס ליום אחד בחיפה

אין ספק שהעיר חיפה היא אחת הערים היפות ביותר בישראל. השילוב הנדיר של הר גבוה וירוק ,מלא ביערות הנשפך בתלילות אל הים התיכון הוא מחזה מרהיב שקשה לשכוח. בנוסף , שלל אתרי תיירות, ביניהם הגנים הבהאיים המדהימים, נמל חיפה ובקצהו הצפוני של המפרץ, עכו העתיקה. אין כמעט ישראלי שלא טייל בעיר חיפה ונהנה מהים ומהבריזה,.

אבל חשבתם פעם איך זה ירגיש לראות את כל זה ממעוף הציפור? איך ייראו האניות העצומות בנמל כאשר תביטו עליהן מהשמיים? איך נראים הגנים הבהאיים במבט על? אם תמיד חלמתם להרגיש כמו ציפורים, אין סיבה שלא תגשימו את החלום!

טיסה בחיפה ליום אחד

אם אתם מחפשים מתנה מושלמת לבן או בת הזוג שלכם, טיסה בשמי הארץ היא בחירה מעולה. הטיסה  תצא מחיפה, לפניה תקבלו הסברים על המטוס ומסלול הטיסה. החוגג בר המזל יושב לצד המדריך בתא הטייס ושותף פעיל בשלבי הטיסה שבהם המדריך מטיס את המטוס.

אם תרצו להתנסות  בחוויית התעופה תוכלו להזמין טיסת היכרות. לפני הטיסה תקבלו הסבר כיצד מטיסים את המטוס ותשמעו על כמה עקרונות בסיסיים בתעופה. הטיסה יוצאת מחיפה, ובמהלכה תטוסו על מטוס קל מדגם ססנה C-172. הטיסה היא מעין שיעור ראשוני בטיסה אשר אתם מטיסים את המטוס באופן מעשי מלבד שלב ההמראה והנחיתה.

למה בחיפה

שדה התעופה בחיפה הוא שדה פחות עמוס, זאת אומרת שזמן הטיסה שלכם הוא מקסימלי. (זמן ממוצע מההתנעה ועד ההמראה , 4 דקות)

זמן נטו אשר אתם מטיסים את המטוס בחיפה הוא 26 דקות.

בנוסף, בתקופת הקיץ החמה, כדי לייצר חווית טיסה נעימה ונטולת תופעות מזג אויר , נבצע את הטיסה מעל אזור המפרץ שהוא שקט מאד ביחס למקומות אחרים

bottom of page