top of page
חיפוש

טיסה זוגית בשמי הארץ - כל מה שצריך לדעת

ככל שאנחנו נמצאים יותר זמן בתוך זוגיות – אנחנו מגלים שזה נעשה יותר ויותר קשה לחשוב על מתנות ייחודיות ומקוריות. אם גם אתם נתקלתם בבעיה הזו – יש לנו פתרון בשבילכם. האם כבר הייתם בטיסה זוגית בשמי הארץ? אם עוד לא יצא לכם לחוות את החוויה הייחודית הזו - של טייס ליום אחד, אנחנו ממליצים עליה בחום. בטקסט הזה תוכלו לקרוא כל מה שצריך לדעת על טיסה זוגית בשמי הארץ.



תמונה להמחשה צולם ע"י א.מ.תעופה - טיסות זוגיות בשמי הארץ


מי מטיס את המטוס


אחד הדברים שהכי מפחידים אנשים לפני טיסה רומנטית בשמי הארץ היא השאלה מי מטיס את המטוס? אנחנו רגילים שטייסים עובדים רק באל על, אבל האמת היא שזה לא המצב. יש לא מעט טייסים אזרחים, שעברו הכשרה איכותית ודורשנית. כשאתם עולים על מטוס לטיסה זוגית בשמי הארץ – במושב הטייס יחכה לכם טייס מנוסה ומוכשר.


באילו מטוסים משתמשים בטיסה בשמי הארץ


עוד דבר שיוצר מעט חרדה אצל הטסים לפני טיסה בשמי הארץ הוא סוג המטוס. לחו"ל אנחנו טסים במטוסי ענק, והמטוס הקטן שבו משתמשים במהלך טיסה רומנטית בשמי הארץ נראה כמעט שביר ביחס למטוס שאנחנו רגילים אליו. ובכן, אתם יכולים להרגיש בטוחים – בטיסה זוגית בשמי הארץ משתמשים במטוס קל של ססנה מדגם C-127 – דגם אמין, מוכר ובטוח שאף משמש כמטוס להכשרה ראשונית בחילות אוויר במדינות רבות.


א.מ תעופה טיסות זוגיות בארץ


א.מ. תעופה הוקמה על ידי שלומי דהאן. לשלומי היה חלום להטיס מטוס, אך לא ידע כיצד יוכל לעשות זאת כאזרח. בשל כך, הוא החל לחקור את תחום התעופה האזרחית – והקים את א.מ. תעופה. כיום החברה מציעה שירותי טיסות זוגיות בשמי הארץ, ויש לה מאות לקוחות מרוצים בכל הגילאים ומכל חלקי הארץ. החברה מציעה גם הדרכה מעשית לרישיון טיס אזרחי.


סיכום


טיסה רומנטית בשמי הארץ היא חוויה מהנה וייחודית. הטיסה נעשית תוך הקפדה על תנאי בטיחות מחמירים, על מנת להבטיח את שלומם של כלל יושבי המטוס. אפשר לנצל את ההזדמנות להצעת נישואין בלתי נשכחת, או פשוט להנות מזמן פרטי עם נוף ייחודי. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר ובירור פרטים נוספים.


8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page